‘Ajax zet vol in op komst van 44-voudig international’
Ajax probeert zich momenteel te versterken met Julian Brandt. Met dit nieuws pakt het medium ‘WAZ’ vandaag uit. Hij is een dertigjarige middenvelder die aan het eind van de maand uit zijn contract loopt bij het Duitse Borussia Dortmund.
‘Recentelijk heeft Brandt naar verluidt een nogal verrassend verzoek ontvangen’, valt te lezen. ‘Volgens informatie van de redactie heeft Ajax contact gezocht met het kamp van de speler. De roemruchte Nederlandse club zou bij de 30-jarige hebben gepeild of hij openstaat voor een overstap.’
Brandt was ooit een van de grootste talenten van Duitsland en speelde 48 interlands voor de nationale ploeg. Vorig seizoen speelde hij 29 wedstrijden voor Dortmund, waarin hij zeven keer het net wist te vinden en vier assists gaf.
Hoewel Ajax interesse zou hebben, kan salaris wederom een struikelblok worden voor Ajax. ‘Een overstap naar het buurland wordt in Nederland echter onwaarschijnlijk geacht’, schrijft de krant. Met name het salaris van Brandt – die vorig seizoen ongeveer acht miljoen euro verdiende – zou een moeilijk verhaal worden voor de Amsterdammers. Ook is het nog onbekend of de speler zelf interesse heeft in de overstap.
“Marc-André ter Stegen”
Donderdag werd gemeld dat Ajax dicht bij de komst van Marc-André Ter Stegen is. De club hoopt dus wederom te stunten door ook Brandt te overtuigen. WAZ meldt ook dat clubs uit Italië, Spanje én Engeland interesse zouden hebben.
The post ‘Ajax zet vol in op komst van 44-voudig international’ appeared first on Voetbal4U.
